Канон святому мученику Епимаху Новому, Александрийскому – Святцы
Воспою Тебе, Господи Боже мой, яко извел еси люди из работы египетския, покрыл же еси колесницы фараоновы и силу.
Воспою Тебе, Господи Боже мой, яко показал еси нам память мученика, озаряющу всяческая, яко един Многомилостив.
Воспою Тебе, Господи Боже мой, яко непобедима Твоего показал еси мученика, поборника в мученицех на безбожие.
Воспою Тебе, Господи Боже мой, яко даровании божественными Твоего страдальца украсил еси, Епимаха, и честию венчал еси.
Богородичен: Воспою Тебе, Господи Боже мой, яко безсеменно из утробы Девы родился еси, Еяже ради и спасаеши вся, яко един Многомилостив.
Песнь 3
Ирмос:
Лук сильных изнеможе, и немощствующии препоясашася силою, сего ради утвердися в Господе сердце мое.
Суровство нечестивых омрачил есть, всехвальным Крестом хваляся, непобедимый венценосец Христов, мученик Епимах.
Славу презрев привременную и к подвигом совлекся, радовашеся богомудрый и наследник Христов, мученик Епимах.
Богородичен: Радуйся, Мати Приснодево, Бога Слова во чреве Твоем вместившая и рождшая воплощеннаго яко Бога купно и Человека.
Седален, глас 3
Столп одушевлен, Истины свидетель был еси во страдании, невидимыя враги победив видимыми мучители, всеизрядне, от Христа венец прием. Темже зовем ти: не престай моляся, славне, даровати нам велию милость.
Богородичен: Божественнаго естества не отлучився, плоть быв во чреве Твоем, но Бог вочеловечився и пребысть, Иже по рождестве Матерь Тя Деву, яко прежде рождества, сохранив Всенепорочную, един Господь. Того прилежно моли даровати нам велию милость.
Крестобогородичен: Нескверная Агница Слова, Нетленная Дева Мати, на Кресте зрящи повешена из Нея без болезни прозябшаго, матерски подобно рыдающи, вопияше: увы Мне, Чадо Мое, како страждеши волею, хотя избавити от страстей безчестия человека?
Песнь 4
Ирмос:
Твоего на земли явления, Христе Боже, проповедая пророк пришествие, с веселием вопияше: слава силе Твоей, Господи.
Безбожных нерадив прещения, к подвигом ополчися, дерзновенно вопия, благославный Епимах: слава силе Твоей, Господи.
Земная оплевав, смертию Царство наследова славный Епимах, верно вопия: слава силе Твоей, Господи.
Троичный: Иже со Отцем и Духом славословимаго в вышних добропобедный Епимах на тризнищи Господа всем неведущим проповеда.
Песнь 5
Ирмос:
Просвещение Твое, Господи, низпосли нам и от мглы прегрешений разреши ны, Блаже, Твой мир даруяй.
Защитився благодати оружием Креста, нечестивым вопияше мученик: мечь же и огнь не отсечет мя Христовы любве.
Благославный Епимах, судищу предстоя беззаконнующих, вопияше благодерзостне: земли и небесе бози несотворшии, нечестивии да погибнут.
Благославный Епимах, от Бога вдохнувся, Отца, Слова и Святаго Духа во едином естестве неведущим Троицу проповеда.
Богородичен: Кто изрещи возможет Рождества Твоего, Чистая, паче слова преславный образ? Естеством бо Бога воплощенна паче слова родила еси.
Песнь 6
Ирмос:
Возопи, прообразуя погребение тридневное, пророк Иона, в ките моляся: от тли избави мя, Иисусе, Царю сил.
Остави яже в мире и мир Епимах, и тело мукам мужественно предаде за Владыку, и Христов наследник бысть.
Упраздни идолов лесть Епимах и славы сподобися истинныя, прием врачеваний благодать, от нихже вси вернии почерпаем.
Приобщився Христовым страстем Епимах силою распеншагося плотию Христа Бога и венцы славы от Него яко верен прият.
Богородичен: Моли о рабех Твоих, Дево Богородице, из Тебе воплощшагося Бога нашего, яко Тя и едину Предстательницу нашу вемы.
Песнь 7
Ирмос:
Авраамстии иногда в Вавилоне отроцы пещный пламень попраша, песньми взывающе: отец наших Боже, благословен еси.
Со огнем лесть попирая мужески, Распеншемуся добропобедный вопияше Епимах: отец наших Боже, благословен еси.
Не убояся пламене, ниже зверей дивиих, ниже мук непобедимый Епимах, зовый: отец наших Боже, благословен еси.
Со Отцем Слова и Всесвятаго Духа не ведущим Епимах проповедуя, взываше: отец наших Боже, благословен еси.
Богородичен: Неопальною купиною и росодательною пещию Ты пронаписавшаяся, Мати Чистая, несказанно бо родила еси воплощеннаго Христа Бога, Благословенная.
Песнь 8
Ирмос:
Во образе ангела, явльшагося в пещи огненней песнословцем, Христа Бога пойте, отроцы, священницы, благословите, людие, превозносите во вся веки.
Победителя лести показавшаго и беззаконных мужей, венценосца Епимаха, пойте, отроцы, священницы, благословите, людие, превозносите во вся веки.
Врача страстей и недугов, нам Даровавшаго, лютых, страстоносца Епимаха, пойте, отроцы, священницы, благословите, людие, превозносите Его во веки.
На земли память Епимаха, возвеличившаго Христа и Тем исцелившаго различныя недуги, священнии, пойте и превозносите Его во веки.
Богородичен: Неизреченно и безсеменно заченшую и рождшую Деву Христа Бога нашего, пойте, дети, священницы, благословите, людие, превозносите Ю во веки.
Песнь 9
Ирмос:
Тя, невместимое Слово во утробу вместившую, небес пространнейшую и херувимов славнейшую, Богородице Чистая, песньми величаем.
Ты яко возлюбил еси совершенно и умрети за умершаго нас ради Христа. Темже от Него в вышних ввоинился еси, мучениче, Егоже со Отцем и Духом песньми величаем.
Ты яко на земли Спаса Бога исповедал еси пред нечестивыми мучители верно; ныне в вышних от Него пред ангелы, свидетелю Епимаше, и от Отца и Духа славою венчался еси.
Богородичен: Тя, светоносный облак, и Чистую и славную Деву и Матерь Божию, Моисею явльшуюся таинственно на горе Синайстей неопалимую купину, в пениих величаем.
Источник: https://svyatsy.org/akafisty-i-kanony/kanony-svyatym/kanon_svyatomu_mucheniku_epimahu_novomu__aleksandriyskomu/
Канон святому мученику Епимаху Новому, Александрийскому
Пѣ́снь а҃.
І҆рмо́съ: Воспою̀ тебѣ̀, гдⷭ҇и бж҃е мо́й, ꙗ҆́кѡ и҆зве́лъ є҆сѝ лю́ди и҆зъ рабо́ты є҆гѵ́петскїѧ, покры́лъ же є҆сѝ колесни̑цы фараѡ́новы и҆ си́лꙋ.
Воспою̀ тебѣ̀, гдⷭ҇и бж҃е мо́й, ꙗ҆́кѡ показа́лъ є҆сѝ на́мъ па́мѧть мч҃ника, ѡ҆зарѧ́ющꙋ всѧ́чєскаѧ, ꙗ҆́кѡ є҆ди́нъ многоми́лостивъ.
Воспою̀ тебѣ̀, гдⷭ҇и бж҃е мо́й, ꙗ҆́кѡ непобѣди́ма твоего̀ показа́лъ є҆сѝ мч҃ника, побо́рника въ мч҃ницѣхъ на безбо́жїе.
Воспою̀ тебѣ̀, гдⷭ҇и бж҃е мо́й, ꙗ҆́кѡ дарова̑нїи бжⷭ҇твенными твоего̀ страда́льца ᲂу҆краси́лъ є҆сѝ, є҆пїма́ха, и҆ че́стїю вѣнча́лъ є҆сѝ.
Бг҃оро́диченъ: Воспою̀ тебѣ̀, гдⷭ҇и бж҃е мо́й, ꙗ҆́кѡ безсѣ́меннѡ и҆зъ ᲂу҆тро́бы дв҃ы роди́лсѧ є҆сѝ, є҆ѧ́же ра́ди и҆ спаса́еши всѧ̑, ꙗ҆́кѡ є҆ди́нъ многоми́лостивъ.
Пѣ́снь г҃.
І҆рмо́съ: Лꙋ́къ си́льныхъ и҆знемо́же, и҆ немощствꙋ́ющїи препоѧ́сашасѧ си́лою: сегѡ̀ ра́ди ᲂу҆тверди́сѧ въ гдⷭ҇ѣ се́рдце моѐ.
Сꙋровство̀ нечести́выхъ ѡ҆мрачи́лъ є҆́сть, всехва́льнымъ крⷭ҇то́мъ хвалѧ́сѧ, непобѣди́мый вѣнцено́сецъ хрⷭ҇то́въ, мч҃никъ є҆пїма́хъ.
Сла́вꙋ презрѣ́въ привре́меннꙋю, и҆ къ подвигѡ́мъ совле́ксѧ, ра́довашесѧ бг҃омꙋ́дрый и҆ наслѣ́дникъ хрⷭ҇то́въ, мч҃никъ є҆пїма́хъ.
Бг҃оро́диченъ: Ра́дꙋйсѧ, мт҃и приснодв҃о, бг҃а сло́ва во чре́вѣ твое́мъ вмѣсти́вшаѧ, и҆ ро́ждшаѧ воплоще́ннаго, ꙗ҆́кѡ бг҃а кꙋ́пнѡ и҆ чл҃вѣ́ка.
Сѣда́ленъ, гла́съ г҃.
Сто́лпъ ѡ҆дꙋшевле́нъ, и҆́стины свидѣ́тель бы́лъ є҆сѝ во страда́нїи, неви̑димыѧ врагѝ побѣди́въ, ви́димыми мꙋчи́тєли, всеизрѧ́дне, ѿ хрⷭ҇та̀ вѣне́цъ прїе́мъ. тѣ́мже зове́мъ тѝ: не преста́й молѧ́сѧ, сла́вне, дарова́ти на́мъ ве́лїю ми́лость.
Бг҃оро́диченъ: Бжⷭ҇твеннагѡ є҆стества̀ не ѿлꙋчи́всѧ, пло́ть бы́въ во чре́вѣ твое́мъ: но бг҃ъ вочеловѣ́чивсѧ и҆ пребы́сть, и҆́же по ржⷭ҇твѣ̀ мт҃рь тѧ̀ дв҃ꙋ, ꙗ҆́кѡ пре́жде ржⷭ҇тва̀, сохрани́въ всенепоро́чнꙋю, є҆ди́нъ гдⷭ҇ь: того̀ прилѣ́жнѡ молѝ, дарова́ти на́мъ ве́лїю ми́лость.
Крⷭ҇тобг҃оро́диченъ: Нескве́рнаѧ а҆́гница сло́ва, нетлѣ́ннаѧ дв҃а мт҃и, на крⷭ҇тѣ̀ зрѧ́щи повѣ́шена, и҆зъ неѧ̀ безъ болѣ́зни прозѧ́бшаго, мт҃рски подо́бнѡ рыда́ющи, вопїѧ́ше: ᲂу҆вы̀ мнѣ̀, ча́до моѐ, ка́кѡ стра́ждеши во́лею, хотѧ̀ и҆зба́вити ѿ страсте́й безче́стїѧ человѣ́ка;
Пѣ́снь д҃.
І҆рмо́съ: Твоегѡ̀ на землѝ ꙗ҆вле́нїѧ, хрⷭ҇тѐ бж҃е проповѣ́даѧ проро́къ прише́ствїе, съ весе́лїемъ вопїѧ́ше: сла́ва си́лѣ твое́й, гдⷭ҇и.
Безбо́жныхъ неради́въ преще́нїѧ, къ по́двигѡмъ ѡ҆полчи́сѧ, дерзнове́ннѡ вопїѧ̀ благосла́вный є҆пїма́хъ: сла́ва си́лѣ твое́й, гдⷭ҇и.
Земна̑ѧ ѡ҆плева́въ, сме́ртїю црⷭ҇тво наслѣ́дова сла́вный є҆пїма́хъ, вѣ́рнѡ вопїѧ̀: сла́ва си́лѣ твое́й, гдⷭ҇и.
Трⷪ҇чный: И҆́же со ѻ҆ц҃е́мъ и҆ дх҃омъ славосло́вимагѡ въ вы́шнихъ, добропобѣ́дный є҆пїма́хъ на три́знищи гдⷭ҇а всѣ̑мъ невѣ́дꙋщымъ проповѣ́да.
Пѣ́снь є҃.
І҆рмо́съ: Просвѣще́нїе твоѐ, гдⷭ҇и, низпослѝ на́мъ, и҆ ѿ мглы̀ прегрѣше́нїй разрѣши́ ны, бл҃же, тво́й ми́ръ да́рꙋѧй.
Защити́всѧ бл҃года́ти ѻ҆рꙋ́жїемъ крⷭ҇та̀, нечести̑вымъ вопїѧ́ше мч҃никъ: ме́чь же и҆ ѻ҆́гнь не ѿсѣче́тъ мѧ̀ хрⷭ҇то́вы любвѐ.
Благосла́вный є҆пїма́хъ сꙋди́щꙋ предстоѧ̀ беззако́ннꙋющихъ, вопїѧ́ше благоде́рзостнѣ: землѝ и҆ нб҃сѐ бо́зи несотво́ршїи, нечести́вїи да поги́бнꙋтъ.
Благосла́вный є҆пїма́хъ ѿ бг҃а вдохнꙋ́всѧ, ѻ҆ц҃а̀, сло́ва и҆ ст҃а́гѡ дх҃а во є҆ди́номъ є҆стествѣ̀ невѣ́дꙋщымъ трⷪ҇цꙋ проповѣ́да.
Бг҃оро́диченъ: Кто̀ и҆зрещѝ возмо́жетъ ржⷭ҇тва̀ твоегѡ̀, чⷭ҇таѧ, па́че сло́ва пресла́вный ѻ҆́бразъ; є҆стество́мъ бо бг҃а воплоще́нна па́че сло́ва родила̀ є҆сѝ.
Пѣ́снь ѕ҃.
І҆рмо́съ: Возопѝ, проѡбразꙋ́ѧ погребе́нїе тридне́вное, прⷪ҇ро́къ і҆ѡ́на, въ ки́тѣ молѧ́сѧ: ѿ тлѝ и҆зба́ви мѧ̀, і҆и҃се, цр҃ю̀ си́лъ.
Ѡ҆ста́ви ꙗ҆̀же въ мі́рѣ и҆ мі́ръ є҆пїма́хъ, и҆ тѣ́ло мꙋ́камъ мꙋ́жественнѡ предадѐ за влⷣкꙋ, и҆ хрⷭ҇то́въ наслѣ́дникъ бы́сть.
Оу҆празднѝ і҆́дѡлѡвъ ле́сть є҆пїма́хъ, и҆ сла́вы сподо́бисѧ и҆́стинныѧ, прїе́мъ врачева́нїй благода́ть, ѿ ни́хже всѝ вѣ́рнїи почерпа́емъ.
Приѡбщи́всѧ хрⷭ҇то́вымъ стрⷭ҇те́мъ є҆пїма́хъ си́лою распе́ншагосѧ пло́тїю хрⷭ҇та̀ бг҃а, и҆ вѣнцы̀ сла́вы ѿ негѡ̀, ꙗ҆́кѡ вѣ́ренъ, прїѧ́тъ.
Бг҃оро́диченъ: Молѝ ѡ҆ рабѣ́хъ твои́хъ, дв҃о бцⷣе, и҆зъ тебє̀ вопло́щшагосѧ бг҃а на́шего, ꙗ҆́кѡ тѧ̀ и҆ є҆ди́нꙋ предста́тельницꙋ на́шꙋ вѣ́мы.
Пѣ́снь з҃.
І҆рмо́съ: А҆враа́мстїи и҆ногда̀ въ вавѷлѡ́нѣ ѻ҆́троцы пе́щный пла́мень попра́ша, пѣ́сньми взыва́юще: ѻ҆тє́цъ на́шихъ бж҃е, бл҃гослове́нъ є҆сѝ.
Со ѻ҆гне́мъ ле́сть попира́ѧ мꙋ́жески, распе́ншемꙋсѧ добропобѣ́дный вопїѧ́ше є҆пїма́хъ: ѻ҆тє́цъ на́шихъ бж҃е, бл҃гослове́нъ є҆сѝ.
Не ᲂу҆боѧ́сѧ пла́мене, нижѐ ѕвѣре́й ди́вїихъ, нижѐ мꙋ́къ, непобѣди́мый є҆пїма́хъ, зовы́й: ѻ҆тє́цъ на́шихъ бж҃е, бл҃гослове́нъ є҆сѝ.
Со ѻ҆ц҃е́мъ, сло́ва и҆ всест҃а́го дх҃а не вѣ́дꙋщымъ є҆пїма́хъ проповѣ́дꙋѧ, взыва́ше: ѻ҆тє́цъ на́шихъ бж҃е, бл҃гослове́нъ є҆сѝ.
Бг҃оро́диченъ: Неѡпа́льною кꙋпино́ю и҆ росода́тельною пе́щїю, ты̀ пронаписа́вшаѧсѧ, мт҃и чⷭ҇таѧ, несказа́ннѡ бо родила̀ є҆сѝ воплоще́ннаго хрⷭ҇та̀ бг҃а, бл҃гослове́ннаѧ.
Пѣ́снь и҃.
І҆рмо́съ: Во ѻ҆́бразѣ а҆́гг҃ла ꙗ҆́вльшагѡсѧ въ пещѝ ѻ҆́гненнѣй пѣсносло́вцємъ, хрⷭ҇та̀ бг҃а, по́йте ѻ҆́троцы, сщ҃е́нницы бл҃гослови́те, лю́дїе превозноси́те во всѧ̑ вѣ́ки.
Побѣди́телѧ ле́сти показа́вшаго и҆ беззако́нныхъ мꙋже́й, вѣнцено́сца є҆пїма́ха, по́йте ѻ҆́троцы, свѧще́нницы благослови́те, лю́дїе превозноси́те во всѧ̑ вѣ́ки.
Врача̀ страсте́й и҆ недꙋ́гѡвъ на́мъ дарова́вшаго лю́тыхъ, страстоно́сца є҆пїма́ха, по́йте ѻ҆́троцы, свѧще́нницы благослови́те, лю́дїе превозноси́те є҆го̀ во вѣ́ки.
На землѝ па́мѧть є҆пїма́ха возвели́чившаго хрⷭ҇та̀, и҆ тѣ́мъ и҆сцѣли́вшаго разли̑чныѧ недꙋ́ги, свѧще́ннїи по́йте, и҆ превозноси́те є҆го̀ во вѣ́ки.
Бг҃оро́диченъ: Неизрече́ннѡ и҆ безсѣ́меннѡ заче́ншꙋю, и҆ ро́ждшꙋю дв҃ꙋ хрⷭ҇та̀ бг҃а на́шего, по́йте дѣ́ти, свѧще́нницы благослови́те, лю́дїе превозноси́те ю҆̀ во вѣ́ки.
Пѣ́снь ѳ҃.
І҆рмо́съ: Тѧ̀, невмѣсти́мое сло́во, во ᲂу҆тро́бꙋ вмѣсти́вшꙋю, нб҃съ простра́ннѣйшꙋю и҆ херꙋві́мѡвъ сла́внѣйшꙋю, бцⷣе чи́стаѧ, пѣ́сньми велича́емъ.
Ты̀ ꙗ҆́кѡ возлюби́лъ є҆сѝ соверше́ннѡ и҆ ᲂу҆мре́ти за ᲂу҆ме́ршаго на́съ ра́ди хрⷭ҇та̀. тѣ́мже ѿ негѡ̀ въ вы́шнихъ вво́инилсѧ є҆сѝ, мч҃ниче: є҆го́же со ѻ҆ц҃е́мъ и҆ дх҃омъ пѣ́сньми велича́емъ.
Ты̀ ꙗ҆́кѡ на землѝ сп҃са бг҃а и҆сповѣ́далъ є҆сѝ предъ нечести́выми мꙋчи́тєли вѣ́рнѡ: ны́нѣ въ вы́шнихъ ѿ негѡ̀ предъ а҆́гг҃лы, свидѣ́телю є҆пїма́ше, и҆ ѿ ѻ҆ц҃а̀ и҆ дх҃а сла́вою вѣнча́лсѧ є҆сѝ.
Бг҃оро́диченъ: Тѧ̀ свѣтоно́сный ѻ҆́блакъ, и҆ чⷭ҇тꙋю и҆ сла́внꙋю дв҃ꙋ, и҆ мт҃рь бж҃їю, мѡѷсе́ю ꙗ҆́вльшꙋюсѧ та́инственнѡ на горѣ̀ сїна́йстѣй, неѡпали́мꙋю кꙋпинꙋ̀, въ пѣ́нїихъ велича́емъ.
Источник: http://akafistnik.ru/kanony-svyatym/kanon-svyatomu-mucheniku-epimakhu-novomu-aleksandrijskomu/
Память мученика Епимаха Нового
Святой мученик Епимах, сын благочестивых христиан, происходил из Египта; с самой ранней юности он возлюбил Бога от всей души и возымел доброе намерение послужить Ему Единому. Подражая святому Иоанну Крестителю, он отправился в пустыню и долгое время пребывал на Пелусийской горе.
Он не имел какого-либо руководителя из святых отцов, но наставником ему в сем суровом пустынном житии был Сам Дух Святой; любовь к Богу поддерживала и укрепляла его в сем трудном подвиге.
Ибо только одна любовь к Богу всего более может научить человека добродетели; она побудила святых апостолов оставить все и идти вслед за Господом, Который не имел земных богатств; она же воодушевила преподобных отцов, которые «скитались по пустыням и горам, по пещерам и ущельям земли» (Евр.
11, 38); движимые сей любовию мученики и мученицы мужественно страдали за Христа, взывая: «Тебя, Жених мой, люблю и тебя стражду». Сия любовь научила и святого Епимаха переносить пустынные подвиги и труды, претерпевать всякие напасти от невидимых врагов, жить свято в Боге, быть готовым на смерть за Него.
Прожив в своем пустынном уединении уже много лет, святой Епимах узнал, что христиане в Александрии претерпевают сильные притеснения, причем одни из последователей Христа, боясь лютых мук, скрываются в горах и пустынях, другие же отпадают от веры.
Распаляемый ревностью к Богу, святой отшельник оставил свою пустыню и отправился в Александрию, желая своей кровью запечатлеть исповедание Христово, пострадать за Господа и укрепить таким образом слабых.
Придя в Александрию, он увидел, каким жестоким мучениям подвергают нечестивые идолопоклонники верующих; с сердечной горестью он заметил, что злочестие бесовское сильно возросло, и многие из христиан колебались; язычники даже осквернили храм Господень. При виде сего святой смело вошел в идольское капище.
Там по случаю языческого праздника тогда было много народа, Блаженный Епимах в присутствии всех смело поверг на землю идолов и сокрушил их. Язычники тотчас же схватили его и отвели к игемону Апеллиану.
Увидев, что игемон сидит на судилище и обрекает христиан на мучения, святой мужественно устремился на него, чтобы поразить безбожника, и Апеллиан не избег бы руки святого Епимаха, если бы стоявшие вокруг не удержали святого: такую ревность о Господе Боге проявил подвижник. Игемон удивился такой дерзости человека, бедно одетого в рубище. Он повелел отвести его в темницу и держать там, пока не решит, какому мучению предать его.
В темнице тогда находилось множество верных, заключенных за исповедание великого имени Христова; всех их укреплял Епимах на мученический подвиг; его увещание ободрило и одушевило верующих, так что ни один из них не устрашился, не отпал от веры, но все с радостью пролили кровь свою за истинного Бога, и все они после различных жестоких мук предали Господу свои души. Наконец и святого Епимаха предали лютым мукам за то, что он не только верует во Христа, нарушает их праздник, но даже поднял руку на самого игемона, намереваясь убить его. Сначала святого повесили и стали строгать железными ногтями, затем стали метать в него камнями, раздробляя кости его, а он в муках возглашал:
– Если Господь мой Иисус Христос ради меня был распят, прободен копием и напоен оцтом, то не должен ли и я быть причастником Его страданий.
Я хочу, чтобы вы подвергли меня еще большим мучениям, чем сии: заушайте меня, плюйте на меня, возложите мне на голову терновый венец, дайте мне трость в руки, напойте желчию все тело мое, покройте язвами, распните меня на кресте и пронзите меня копьем. Что претерпел Господь мой, то и я хочу претерпеть.
Много народа стояло кругом и смотрело на мучения святого Епимаха. В толпе находилась тогда одна женщина, которая могла только видеть одним глазом, ибо на другом у ней было бельмо.
Видя страдания святого, она плакала. В сие время капля крови святого мученика брызнула и попала ей на больной глаз. Тотчас око ее исцелело, так что она могла им видеть, как другим.
При таком чудном исцелении женщина вскричала:
– Велик Бог, Коего исповедует сей страдалец.
Затем мучители усекли главу Христова мученика, Так святой Епимах предал душу Господу, за Которого пострадал столь мужественно.
Источник: http://www.stsl.ru/news/all/pamyat-muchenika-epimakha
13 ноября день какого святого
Для наших читателей: 13 ноября день какого святого с подробным описанием из различных источников.
Понедельник | |
Старый стиль31 октября | Новый стиль13 ноября |
Поста нет. Глас 6-й
Апп. от 70-ти Стахи́я, А́мплия, Урва́на, Нарки́сса, Апе́ллия (Апелле́са) и Аристову́ла (I); мч. Епима́ха Нового (ок. 250).
Прпп. Спиридо́на и Никоди́ма, просфорников Печерских, в Ближних пещерах (XII); прп. Ма́вры Константинопольской, диаконисы (V).
Сщмч. Иоа́нна Кочурова, пресвитера Царскосельского (1917); прмч. Леонида (Молчанова), игумена (1918); сщмчч.
Все́волода Смирнова, Алекса́ндра Воздвиженского, Се́ргия Розанова, Алекси́я Сибирского, Васи́лия Архангельского, Петра Воскобойникова, Васи́лия Колоколова, пресвитеров, прмчч.
Анато́лия (Ботвинникова), Евфроси́на (Антонова), иеромонахов и мч. Иа́кова Блатова (1937); прмч. Инноке́нтия (Мазурина), иеродиакона (1938).
Тропари, кондаки, молитвы и величания
Апостолам
Тропарь апостолам, глас 3
Апо́столи святи́и,/ моли́те Ми́лостиваго Бо́га,/ да прегреше́ний оставле́ние// пода́ст душа́м на́шим.
Перевод: Апостолы святые, молите милостивого Бога, да подаст душам нашим прощение прегрешений.
Кондак апостолам Апеллию, Урвану, Аристовулу, Амплию, Наркиссу и Стахию, глас 8
Я́ко свяще́нная сокро́вища Всесвята́го Ду́ха/ и Со́лнца Сла́вы сия́ния, по до́лгу воспои́м му́дрыя апо́столы,/ Апе́ллия, Урва́на же и Аристову́ла,/ Ампли́я, Нарки́сса и Стахи́я,// я́же благода́ть собра́ Бо́га на́шего.
Перевод: Как священные сокровищницы Всесвятого Духа и сияние Солнца Славы, справедливо воспоем мудрых апостолов, Аппелия, Урвана и Аристовула, Амплия, Наркисса и Стахия, обретших благодать у Бога нашего.
показать все Мученику Епимаху Новому
Тропарь мученику Епимаху Новому, глас 4
Му́ченик Твой, Го́споди, Епима́х,/ во страда́нии свое́м вене́ц прия́т нетле́нный от Тебе́, Бо́га на́шего:/ име́яй бо кре́пость Твою́,/ мучи́телей низложи́,/ сокруши́ и де́монов немощны́я де́рзости./ Того́ моли́твами// спаси́ ду́ши на́ша.
Перевод: Мученик Твой, Господи, Епимах, в подвиге своём принял нетленный венец от Тебя, Бога нашего, потому что он, имея силу Твою, победил мучителей, сокрушил и демонов бессильные дерзости. По молитвам его спаси души наши.
Кондак мученику Епимаху Новому, глас 4
Многообра́зныя ра́ны претерпе́л еси́/ и вене́ц прие́м от Христа́ Бо́га,/ Ему́же о нас моли́ся, блаже́нне Епима́ше,/ ве́рно соверша́ющих па́мять твою́,// да спасе́т ду́ши на́ша.
Перевод: Ты выдержал разнообразные ранения и принял венец от Христа Бога, Ему же о нас молись, блаженный Епимах, верно празднующих память твою, чтобы Он спас души наши.
Преподобным Спиридону и Никодиму, просфорникам Печерским, в Ближних пещерах
Тропарь преподобным Спиридону и Никодиму, просфорникам Печерским, в Ближних пещерах, глас 4
Хлебы́ прино́сныя рука́ми свои́ми творя́,/ псалмопе́ние непреста́нное усты́ свои́ми/ я́ко же́ртву хвалы́ приноша́ше Го́сподеви,/ со честны́м Никоди́мом, блаже́нне Спиридо́не,// с ни́мже моли́ся Христу́ Бо́гу о душа́х на́ших
Перевод: Просфоры (от греч. προσφορά — «приношение») руками своими творя, псалмопение непрестанное устами своими, как жертву благодарности (Пс.115:8) ты приносил Господу, вместе с почитаемым Никодимом, блаженный Спиридон, с ним же молись Христу Богу о душах наших.
Кондак преподобным Спиридону и Никодиму, просфорникам Печерским, в Ближних пещерах, глас 3
Да яви́ши разжже́нную твою́ ко Го́споду любо́вь,/ чу́дне Спиридо́не,/ разже́гшуюся зело́ пещь/ ма́нтиею свое́ю загражда́еши/ и да пока́жеши исто́чник вод дарова́ний ду́ха в тебе́ живу́щ,/ оде́ждею свое́ю, нося́ во́ду,/ угаша́еши пла́мень о́гненный,/ тем, я́ко име́я дерзнове́ние ко Го́споду,/ со блаже́нным Никоди́мом// моли́ся при́сно о нас, пою́щих тя.
Перевод: Являя пламенную твою ко Господу любовь, удивительный Спиридон, загоревшуюся печь мантией своей закрыл и показал источник воды дарований Духа в тебе находящийся, одеждой своей нося воду, ты угашаешь пламя огня, потому, как имеющий дерзновение ко Господу, с блаженным Никодимом молись всегда о нас, воспевающих тебя.
Молитва преподобному Спиридону, просфорнику Печерскому, в Ближних пещерах
Преподо́бне о́тче Спиридо́не! Воззри́ на на́с ми́лостивно и к земли́ приве́рженных возведи́ к высоте́ небе́сней. Ты́ горе́ на небеси́, мы́ на земли́ ни́зу, удалены́ от тебе́, не толи́ко ме́стом, ели́ко грехми́ свои́ми и беззако́нии, но к тебе́ прибега́ем и взыва́ем: наста́ви на́с ходи́ти путе́м твои́м, вразуми́ и руково́дствуй.
Вся́ твоя́ свята́я жи́знь бы́сть зерца́лом вся́кия доброде́тели. Не преста́ни, уго́дниче Бо́жий, о на́с вопия́ ко Го́споду.
Испроси́ предста́тельством свои́м у Всеми́лостиваго Бо́га на́шего ми́р Це́ркви Его́, под зна́мением креста́ во́инствующей, согла́сие в ве́ре и единому́дрие, суему́дрия же и раско́лов истребле́ние, утвержде́ние во благи́х де́лех, больны́м исцеле́ние, печа́льным утеше́ние, оби́женным заступле́ние, бе́дствующим по́мощь. Не посрами́ на́с, к тебе́ с ве́рою притека́ющих.
Вси́ правосла́внии христиа́не, твои́ми чудесы́ испо́лненнии и ми́лостьми облагоде́тельствованнии, испове́дуют тя́ бы́ти своего́ покрови́теля и засту́пника. Яви́ дре́вния ми́лости твоя́, и и́хже отце́м всепомоществова́л еси́, не отри́ни и на́с, ча́д и́х, стопа́ми и́х к тебе́ ше́ствующих.
Предстоя́ще всечестне́й ико́не твое́й, я́ко тебе́ жи́ву су́щу, припа́даем и мо́лимся: приими́ моле́ния на́ша и вознеси́ и́х на же́ртвенник благоутро́бия Бо́жия, да прии́мем тобо́ю благода́ть и благовре́менную в ну́ждех на́ших по́мощь. Укрепи́ на́ше малоду́шие и утверди́ на́с в ве́ре, да несомне́нно упова́ем получи́ти вся́ блага́я от благосе́рдия Влады́ки моли́твами твои́ми.
О, превели́кий уго́дниче Бо́жий! Все́м на́м, с ве́рою притека́ющим к тебе́, помози́ предста́тельством твои́м ко Го́споду, и все́х на́с упра́ви в ми́ре и покая́нии сконча́ти живо́т на́ш и пресели́тися со упова́нием в блаже́нныя не́дра Авраа́мова, иде́же ты́ ра́достно во труде́х и по́двизех ны́не почива́еши, прославля́я со все́ми святы́ми Бо́га, в Тро́ице сла́вимаго, Отца́ и Сы́на и Свята́го Ду́ха, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Молитва иная преподобному Спиридону, просфорнику Печерскому, в Ближних пещерах
О, свяще́нная главо́, преподо́бне о́тче, преблаже́нне а́вво Спиридо́не, не забу́ди убо́гих твои́х до конца́, но помина́й на́с всегда́ во святы́х твои́х и благоприя́тных моли́твах к Бо́гу. Помяни́ ста́до твое́, е́же са́м упа́сл еси́, и не забу́ди посеща́ти ча́д твои́х.
Моли́ за ны́, о́тче свяще́нный, за де́ти твоя́ духо́вныя, я́ко име́яй дерзнове́ние к Небе́сному Царю́, не премолчи́ за ны́ ко Го́споду, и не пре́зри на́с, ве́рою и любо́вию чту́щих тя́. Помина́й на́с недосто́йных у Престо́ла Вседержи́телева, и не преста́й моля́ся о на́с ко Христу́ Бо́гу, и́бо дана́ тебе́ бы́сть благода́ть за ны́ моли́тися.
Не мни́м бо тя́ су́ща ме́ртва, а́ще бо те́лом и преста́вился еси́ от на́с, но и по сме́рти жи́в сы́й пребыва́еши. Не отступа́й от на́с ду́хом, сохраня́я на́с от стре́л вра́жиих и вся́кия пре́лести бесо́вския и ко́зней диа́вольских, па́стырю на́ш до́брый.
А́ще бо и моще́й твои́х ра́ка пред очи́ма на́шима ви́дима е́сть всегда́, но свята́я твоя́ душа́ со а́нгельскими во́инствы, со безпло́тными ли́ки, с небе́сными си́лами, у Престо́ла Вседержи́телева предстоя́щи, досто́йно весели́тся.
Ве́дуще у́бо тя́ вои́стину и по сме́рти жи́ва су́ща, тебе́ припа́даем и тебе́ мо́лимся: моли́ся о на́с Всеси́льному Бо́гу, о по́льзе ду́ш на́ших, и испроси́ на́м вре́мя на покая́ние, да невозбра́нно пре́йдем от земли́ на не́бо, от мыта́рств же го́рьких, бесо́в возду́шных князе́й и от ве́чныя му́ки да изба́вимся, и Небе́снаго Ца́рствия насле́дницы да бу́дем со все́ми пра́ведными, от ве́ка угоди́вшими Го́споду на́шему Иису́су Христу́, Ему́же подоба́ет вся́кая сла́ва, че́сть и поклоне́ние, со Безнача́льным Его́ Отце́м и с Пресвяты́м и Благи́м и Животворя́щим Его́ Ду́хом, ны́не и при́сно и во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Священномученику Иоанну Царскосельскому
Тропарь священномученику Иоанну Царскосельскому, глас 1
Любо́вию к Бо́гу распаля́ем,/ жизнь свою́ му́ченически за Христа́ и бли́жних положи́л еси́,/ сего́ ра́ди вене́ц пра́вды от Него́ прия́л еси́,/ моля́ всеблага́го Бо́га, священному́чениче Иоа́нне,/ Це́рковь Святу́ю сохрани́ти в ми́ре// и спасти́ ду́ши на́ша.
Перевод: Любовью к Богу воспламеняясь, жизнь свою мученически за Христа и ближних отдал ты, поэтому получил от Него венец праведности, моли всеблагого Бога, священномученик Иоанн, Церковь Святую сохранить в мире и спасти души наши.
Кондак священномученику Иоанну Царскосельскому, глас 8
Ре́вностно па́стырское служе́ние свое́ исполня́яй,/ ты я́ко же́ртву благоприя́тную ду́шу свою́ Бо́гу прине́сл еси́,/ моли́ Христа́ Бо́га, о́тче Иоа́нне,// мир ми́ру дарова́ти и душа́м на́шим ве́лию ми́лость.
Перевод: Ревностно пастырское служение свое исполняя, ты как жертву благоприятную (1Пет.2:5) душу свою принес Богу, моли Христа Богу, отче Иоанн, мир даровать миру и душам нашим великую милость.
Молитва священномученику Иоанну, пресвитеру Царскосельскому
О, священному́чениче Иоа́нне, па́стырю царскосе́льский! Предстоя́ще пред ико́ною твое́ю, мо́лимся ти́, я́ко посреде́ на́с су́щему: помози́ на́м, гре́шным, досто́йным бы́ти твоего́ о на́с к Бо́гу хода́тайства.
Укрепи́ ны́ во благоче́стии и ве́ре правосла́вной вся́ дни́ живота́ на́шего во е́же безпреткнове́нно ходи́ти на́м путе́м отце́в на́ших и соблюда́ти уста́вы и обы́чаи святы́х, в земли́ на́шей просия́вших.
Научи́ ны́ вну́тренняго челове́ка на́шего ева́нгельскою доброде́телию украша́ти и иска́ти Ца́рствия Бо́жия па́че земны́х и тле́нных ми́ра сего́; немощну́ю во́лю на́шу незы́блемо утверди́ в зако́не Госпо́днем; ре́вностию к дело́м богоуго́дным и спаси́тельным воодушеви́ теплохла́дное се́рдце на́ше; изба́ви ны́ от себялю́бия, тщесла́вия и лука́вства; поры́вы гне́ва и неразу́мия на́шего укроти́; нра́в на́ш гордели́вый смиренному́дрием украси́; искорени́ небреже́ние и ле́ность из серде́ц на́ших; уста́ на́ша, дру́г дру́га осужда́ющая, испо́лни чи́стаго хвале́ния Бо́жия; да́руй на́м умиле́ние в моли́тве, ожесточе́нность на́шу врачу́ющее; посреде́ ро́да развраще́ннаго и прелюбоде́йнаго кро́тость, незло́бие и целому́дрие соблюсти́ помози́. Па́че же всего́ наста́ви к покая́нию во гресе́х пре́жней жи́зни на́шея, да очи́стимся от все́х нечисто́т и страсте́й, и, моли́твою твое́ю поспешеству́емы, дости́гнем гра́да Бо́жия, в него́же ничто́ скве́рно вни́ти мо́жет, сла́вяще Тро́ицу Святу́ю во ве́ки веко́в. Ами́нь.
Мысли свт. Феофана Затворника
(1Сол.:20–3, 8; Лк.:29–33)
«Царица южная восстанет на суд с людьми рода сего и осудит их» (Лк.:31). За что? За равнодушие к делу, совершаемому Господом пред их глазами.
Та царица, услышав о мудрости Соломоновой, издалека пришла послушать его, а эти мужи, имея пред лицом Самого Господа, не внимают Ему, хоть очевидно было, что Он выше Соломона, «как небо выше земли» (Ис.:9).
И всех, равнодушных к делам Божиим, осуждает южная царица, потому что Господь всегда и среди нас так же очевидно присущ в евангельских сказаниях, как было тогда.
Читая Евангелие, мы имеем пред очами Господа со всеми дивными делами Его, ибо оно так же несомненно, как несомненно свидетельство собственных очей. Между тем, кто внимает Господу, так печатлеющемуся в душах наших. Мы смежили очи свои или обратили их в другую сторону, оттого и не видим; а не видя, не занимаемся делами Господа.
Но это не извинение, а причина невнимания, столько же преступная, сколько преступно и самое дело, происходящее от него. Дело Господа наше первое дело, то есть спасение души.
К тому, что от Господа, мы должны внимать и без отношения к нам, не тем ли более, когда оно все обращено на нас, на устроение нашего существенного дела, значение которого простирается на всю вечность? Судите, сколь же преступно невнимание к такому делу!
Притча дня
Спросила амма Феодора у архиепископа Феофила: «Какое значение имеет изречение апостола: «искупающее время»? Он отвечал: «Это значит, что вся земная жизнь наша подобна производству торговли.
Например, когда настанет время, в которое посыплются на тебя поношения, — ты искупи это время смиренномудрием и приобрети для себя пользу (прибыль, барыш). Таким образом все противное и неприязненное нам может обратиться, если захотим, в пользу нам».
Проповедь дня
Проповедь протоиерея Вячеслава Резникова. О любви, чуде и знамении, 1Сол.2:20-3:8, Лк.11:29-33.
Однажды приступили к Господу Иисусу Христу «фарисеи и саддукеи, и, искушая Его, просили показать знамение с неба» (Мф.16:1). Но Господь ответил: «род сей лукав; он ищет знамения; и знамение не дастся ему, кроме знамения Ионы пророка». Все, что делал Господь, это, во-первых, любовь и милосердие…►
Перейти в раздел «Проповеди»
Именины 13 ноября позволяют разобраться, кого из близких следует поздравить с днём ангела и как назвать ребёнка, рождённого в этот день.
Примечательно, что выбирая имя для ребёнка, следует обратить внимание, какими чертами характера оно наделит осеннего малыша. Принято считать, что ноябрьские дети обладают непростым нравом, поэтому имя нужно подбирать осмотрительно.
Женские именины
Женский день ангела 13 ноября отмечают всего два имени.
- Мавра. Таинственные красавицы уверенно идут по жизни, сменяя на своём пути увлечения, профессии и друзей. Они обаятельны и умны, но непостоянны, что мешает им сосредоточиться на глобальных целях, не распыляясь на все вокруг.
- Стратоника. Девушки чувствительные и увлекающие за собой. Они не всегда сильны духом, зато невероятно женственны и лояльны к окружающим. Их доброта и позитив собирают вокруг них компанию преданных друзей.
Мужские именины
Что касается мужских имён, с ними дело обстоит куда более разнообразно.
Также
- Авраам. Такой парень растёт переменчивым в настроении и темпераменте мужчиной. Он может быть как мягким и податливым, так и холодным и жёстким. Родителям стоит с раннего детства прививать ему необходимые качества.
- Александр. Одарённый физически и умственно парень не всегда использует заложенный потенциал по максимуму. Зачастую Саши имеют склонность к аналитике и решению математических задач любой сложности. Они обаятельны, веселы и чертовски обворожительны, правда, часто отправляются на поиски лёгкого пути.
- Алексей. Надёжный мужчина, который способен словом и делом помочь близким, защитить от недоброжелателей, не вызывая конфликтов. Нередко обладает излишней мягкостью, которая мешает добиться поставленных целей.
- Анатолий. Он всегда выделяется из толпы особыми чертами. Напористый и смелый парень, всегда решительно идёт к своим целям, будь то максимальная оценка в школе, или же открытие собственного бизнеса.
- Артем. Обаятельные парни, которые добиваются своего. Непростые натуры, легко поддаются чувствам и ощущениям, могут быть эмоциональными, но отважными и мужественными.
- Василий. Добрый и всегда активный мужчина, поможет в любой ситуации, поддержит советом или шуткой, поднимает семью на ноги и решит все проблемы.
- Всеволод. Уравновешенный и спокойный мальчик с самого детства обладает развитой харизмой. Не многие скажут, за что именно уважают парня, но уважают, и ещё как!
- Герман. Активные и немного раздражительные Германы обустраивают серьёзную карьеру и достигают в ней высот. Мальчику близок творческий путь по жизни.
- Иван. Противоречивые действия, настроения и мысли могут помешать Ване добиться смелых целей. Он добр и весел, но стоит быть и более сдержанным.
- Иннокентий. Интеллектуально продвинут. Аристократический и отчасти самовлюблённый юноша нередко оказывается за бортом корабля, ведь далеко не все смогут стерпеть крутой нрав мужчины.
- Кузьма. Непоседа и бурный романтик. Он такой, какой есть. Не пытается притворяться другим, не боится мнения большинства и всегда окружен близкими людьми.
- Леонид. Надёжный мужчина с сильным характером и силой духа. Он всегда придёт на помощь, правда, ожидая награды взамен.
- Николай. Смекалистый, умный и красивый, — ну что ещё нужно? Все проблемы Коля привык решать сам, не прибегая к помощи.
- Петр. Семейный человек, которому всегда нужна пара, будь то сосед по парте, новый партнёр, или невеста. Не оставит близкого в беде, выберется из самых запутанных ситуаций.
- Роман. Не всегда довольствуется большим кругом друзей, с детства ему необходимы близкие и родные, а остальные — второстепенны.
Ещё 5 имён святцев, рождённых 13 ноября
- Сергей. Нелегко определяет свой путь по жизни, а то и не может определить вообще. Такому парню следует разобраться в своих силах, не идти на поводу у желаний и лени, а двигаться к поставленным целям.
- Степан. Чувство собственного достоинства, незаурядное мышление и уважение к окружению дарит парню бурную смесь качеств, которая многих подкупает.
- Трофим. Использует полученный опыт с раннего детства, учится на ошибках и непременно их совершает. Непоседа, нередко добивается успехов во всех сферах жизни.
- Федор. Мужчина с оригинальным мышлением и взглядом на мир. Всегда знает, к чему движется и чего хочет. Родителям стоит направлять его в разные русла, чтобы помочь выбрать подходящее.
- Ян. На первый взгляд может показаться, что Ян — замкнутый парень с завышенной самооценкой, но это не так. Он не всегда легко отходит от обид и многое переживает в душе. Следует показывать Яну варианты решения вопросов, а также учить воспринимать мир не только с яркими его красками.
Внимание, только СЕГОДНЯ!
Источник: https://molitva-bogu.ru/13-noyabrya-den-kakogo-svyatogo/
Православный календарь. Святой мученик Епимах Александрийский. 13 ноября 2018 – Большая подборка ТОЛЬКО интересного и прикольного видео из YouTube
1 мес назад
Подписка на канал – https://goo.gl/GgpJF7 Группа ВК – https://vk.cc/7Lbh7l Похожие видео – https://goo.gl/fVEpG9 #2019#церковный#календарь
9 мес назад
Очень сильные притчи затрагивающие наше сердце! Часть 2 Испокон веков человек жаждет знания, стремится к духовному очищению, ищет совета и наставления. Простые уроки здравого смысла преподают нам притчи.
Это неотъемлемая часть человеческой культуры, мудрость многих поколений, попадающая прямо в сердце. Год выпуска: 2011 Исполнитель: Игорь Сидорчик. Жанр: Аудиокниги на православные материалы. Издательство: Россия. ООО «НИКЕЯ». Духовные наставления Святых Отцов https://www.youtube.
com/playlist?list=PLT1EMNJUeNE_STgn-WwTPaGMWct0fwYV3 #Молитва #Православие#православный Подписывайтесь на наш канал , новые видео каждый день https://www.youtube.
com/channel/UCfX0qz7171KiKnwg-ls6lWg Нажимая на “Мне нравится” и “Рассказать друзьям” – вы помогаете распространению Слова Божьего! Спаси Господи! Поддержать проект: Яндекс Деньги: 41001155666344 Карта Сбербанка 2202200322579549
2 год назад
В данном уроке преподаватель богослужебной риторики Николай Акимович рассказывает о правильной технике церковного чтения и достижении в нём умно-сердечной молитвы. Если возникнут дополнительные вопросы, обращайтесь по адресу: 4225356@mail.ru
2 год назад
1904 год. Город Верный. Жители юго-западной части города, той местности, что называлась Кучугуры, так хотели построить церковь, что стали собирать средства для храма на Зубовской площади.
Строился храм по проекту архитектора Сергея Константиновича Тропаревского, а исполнителем технических проектов и руководителем церковно-строительных работ стал архитектор Андрей Павлович Зенков.
14 декабря 1908 года храм во имя Святителя Николая был освящен архиерейским служением, возглавил которое епископ Туркестанский и Ташкентский Димитрий (Абашидзе).
3 год назад
Мантийный и рясофорный постриги во Введенской обители. 6 апреля 2016 г. Постриг совершает митрополит Иваново-Вознесенский и Вичугский Иосиф
2 год назад
● Фильмы и Сериалы ● Бесплатно и Онлайн ● Подписывайся и Смотри! ● https://vk.
cc/8gATXc »»»»»»»»»»»»»»»»»»» ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ МОНАХ и БЕС /2016/ комедия, фантастика Страна: Россия Режиссер: Николай Досталь Сценарий: Юрий Арабов Продюсер: Игорь Толстунов, Сергей Козлов, Александр Досталь Оператор: Леван Капанадзе Композитор Александр Соколов В главных ролях: Тимофей Трибунцев, Георгий Фетисов, Борис Каморзин, Роман Мадянов, Никита Тарасов, Сергей Барковский Фантастическая история первой половины XIX века. В мужском монастыре появляется новый насельник Иван Семенович. Но вместе с монахом в монастырь проникают темные силы, которые материализуются в лице Легиона (так он представился Ивану). Легион избрал Ивана объектом своей дьявольской работы, всячески искушая его, чтобы сбить с избранного им пути служения Богу. Но чем сильнее искушение, тем крепче духовные силы Ивана.
4 год назад
Церковный календарь. 13 ноября, свои именины отмечают христиане, нареченные в честь святых: Леонида, Иоанна, Александра, Сергия, Алексия, Василия, Петра, Иакова, Иннокентия, Всеволода. *** САЙТ ТЕЛЕКАНАЛА СОЮЗ: http://tv-soyuz.
ru Ответы на самые важные вопросы духовной жизни можно найти в разделе ВОПРОС-ОТВЕТ: http://tv-soyuz.ru/vopros-otvet Все видео с проф. А.И. Осиповым: http://tv-soyuz.ru/persons/aleksey-ilich-osipov Все видео с о. Дмитрием Смирновым: http://tv-soyuz.
ru/persons/dmitriy-smirnov
Источник: http://DigestVideo.ru/watch/7mjxLVcbaYU
Курортный благочиннический округ
Храм Рождества Пресвятой Богородицы в Сестрорецке
Храм Рождества Пресвятой Богородицы пос. Александровская Сестрорецка, Курортного района г. Санкт-Петербурга.
тел. +7 (812) 943-09-20 email: churchdean@bk.ru
Настоятель: протоиерей Вячеслав Никитин
При храме: воскресная школа для детей, проводятся духовные беседы по Священному Писанию для взрослых.
Проезд: От ст. м. «Черная Речка» авт. №211, или с Финляндского вокзала до платф. Александровская.
Богослужения: Совершаются регулярно по субботним, воскресным и праздничным дням. Всенощное бдение в 17:00.
Божественная Литургия в 9:00
Исповедь – после вечернего богослужения и за полчаса до Литургии
В будние дни – требы, молебны, панихиды.
Храм открыт ежедневно с 8:00 до 18.00.
Построен в 2002-2005. В постройке храма принимали участие архитекторы Александр Евгеньевич Шретер, Антон Сергеевич Головин и Георгий Иванович Уралов. В 2003 проект храма был удостоен дипломами «Архитектон 2003» и «Зодчество 2003» а в в 2006 году храм был признан лучшим в номинации «Петербургские традиции синтеза архитектуры и искусства».
В 2007 за постройку храма знаком соответствия от всемирного клуба петербуржцев и занесен в «Белую книгу» и серебряным дипломом «Архитектон 2007». Архитектура храма основывается на традициях северного церковного зодчества, которому присущи простота и выразительность форм, аскетизм в деталях и умеренность колорита. Снаружи храм гармонично украшают объемные мозаичные иконы.
Купол белоснежного храма напоминает шлем русского богатыря. Гармонично вписывается во внутреннее убранство храма пятиярусный иконостас, расписанный в традиционно русском иконописном стиле. Особо почитается в храме частица Животворящего Креста Господня и Киккская икона Божией Матери «Милующая», подаренная храму греками-киприотами.
Икона является копией чудотворной иконы находящейся в монастыре Кикко на о.Кипр. В храме имеются мощи святых угодников:
Святитель Стефан Сурожский
Преподобные Зосима и Савватий Соловецкие
Святой мученик Дионисий
Святитель Петр Московский, всея России чудотворец
Святитель Григорий
Святой великомученик Феодор Тирон
Св. благоверный князь Феодор Смоленский, Ярославский чудотворец
Святой преподобномученик Лукиан, пресвитер Антиохийский
Священномученик Харалампий епископ Магнезийский
Святой священномученик Игнатий Богоносец
Святой благоверный князь Михаил Тверской
Святой великомученик и целитель Пантелеимон
Святая мученица Агафия Панормская (Палермская), Сицилийская, дева
Святой мученик Епимах Новый, Александрийский
Преподобная Макрина Каппадокийская, сестра свт. Василия Великого
Святой мученик Конон Памфилийский
Святой мученик Филумен Анкирский
Святой мученик Парамон Вифинский
Святой мученик Акакий Византийский, сотник
Сайт храма: http://nativityvirgin.prihod.ru
Источник: http://sestroretsk.blagochin.ru/khramy_blagochinija/view/id/1120143